Lena_919191 minikmucizemmmmmmmm ilk gebeliğim de vajinal ultrasona ile görüldü kese bi sıkıntı yaşamadım :) ama tercih sizin tabi ki . 5+2 de kese 6+4 de kalp atışı duymuştuk hayırlı olsun sizinde :)
minikmucizemmmmmmmm Lena_919191 aynen bende karın ile görülsün zamanı gelince istedim yha bide dayanamadım çok acıdı yaparken bıraktırdım doktorda zorlamak istemedi
minikmucizemmmmmmmm Lena_919191 çok teşekkür ederim yha ilk gebeliğim bilmedim içi endişe ediyorum bende beta da öyle yüksek cıkınca normal mi aceba dedim
Beyzanury1234 minikmucizemmmmmmmm kesinlikle zararı olan kimse yapmaz da yaptırmaz da ben hep alttan muayene oldum hiç bir sorun yaşamadım iki gebeliğim dede
minikmucizemmmmmmmm 2melekannesi_ merhaba 2 temmuzda verdim beta 3695 çıkmıştı bugun tekrar verdim 4625 çıkmıs sizce normalmi dahamı yüksek olması gerekti ?
minikmucizemmmmmmmm Altbyz aynı saatte değil 2 Temmuz da saat öğleden sonra 14:30 gibi verdim ertesi gün çıktı 4 temmuzda sabah 9:30 gibi verdim 1 saat sonra çıktı aynı yerde değil
Altbyz minikmucizemmmmmmmm aynı yerde vermediğinizden dolayı düşük çıkmış olabilir çünkü her labaratuvarın cihazı farklı oluyor iki güne bir aynı yerde takip etmelisiniz %60 veya iki katı kadar yükselmiş olması gerekir
minikmucizemmmmmmmm Altbyz ondan kaynaklımıdır yoksa 2 si arasında tam 48 saatte olmadı ondan dolayı mı endişelendim bir anda
Altbyz minikmucizemmmmmmmm ilk verdiğiniz yere yada bugün verdiğiniz yere tekrar kan verin bilemeyiz kan sonucu çıkmadan son çıkan sonucu doktora söyleyin ilk çıkan ile o sizi daha doğru yönlendiricektir
minikmucizemmmmmmmm 2melekannesi_ ay sizin yazdığınız yorumlar beni çok motive ediyor gerçekten ❤️🥹çok teşekkür ediyorum
minikmucizemmmmmmmm Altbyz normal dedi çok şükür ama troid hormonum yükselmiş onun için ilaç yazdı folik asit başlattı