mardine474 bebeği küvjze aldılar canım solunumu çok hızlıydı bi kaç gün küvjzde kalacakmış süt sağıp gönderiyorum zorla yudum yudum geliyor şifa olur inşallah bebeğime haftaici bi gün çıkarırlarmış ama şimdiden çok özledim yaram biraz iyi olunca kendim emzirmeye gidicem tuvalete anca yeni yeni gidebildim dua edin bize 🥹