Kızlar 39 haftalığım dünden önce kontrolüm vardı nst oe sancı çıkmadı diye eve yolladı perşembe gel dedi doktor geldim nst de bebek hareketsiz çıktı yatış verdi direkt ultrasonda baktı bebeğin suyu azalmış dedi sabah suni vereceklermiş gebelik şekeri var diye 40 haftayı buldurmayacaktı zaten ama bi günde bebeğin suyu nasıl azalır bana suyun mu geldi senin dedi ama gelmedi akıntım falan de yok dünden önceki dosyaya baktı suyum yeterliydi ya nasıl oldu anlamadım böyle bi de suni sancı çok mu zor oluyor ?