Merhaba biraz uzun yazacağım ancak görüşlerinize ihtiyacım var🙏🏼
- 11 haziran şiddetli kanama
-12 haziran 125 beta
-16 haziran 1825 beta
-18 haziran 3255
-21 haziran 4847
Bu süreçte bebek sağ tüpte görülüyordu ancak kanamam vardı ve rahimde kalınlaşma ve kese yoktu. Beta değerim sağlıklı arttığı için takip altınra kaldım ama betam çok yükselince ve kese ile rahim kalınlaşması olmayınca metotreksat iğnesi oldum, 7. Gün betam istenilen düzeyde düşmemişti ve bebek tüpte duruyordu 2. Doz iğne yapıldı ve akşamına iç kanama geçirdim sağ tüpüm alındı.
İlk gebeliğimde bu tür bir süreç geçirdiğim için korkuyorum. Doktorum ameliyatta sol tüpte bir sorun görünmediğini ama yine de HSG önerdiğini iletti.
Biz 3-6 ay arası korunacağız ancak 24 yaşındayım henüz ve korkuyoruz sürecin tekrarlanmasından. Lütfen bilgisi olan yazabilir mi🙏🏼🙏🏼