HavvaM0806_ rojin_kaya ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 11 haftaya kadar fitil olarak kullandım ayrıca göbekten iğne de oluyordum
samira555 Ben 5 haftalıkken başladım kullanmaya lekelenme olduğu için vermişti fitil olarak kullanıyorum
Ssozdmr rojin_kaya 2 tane kimyasal üzerine hamile kaldım. En başından beri kullanıyorum kanama alanım vardı 22.haftadayım doz olarak düştük ama 1adet oral olarak kullanmaya devam ediyorum.Doktorum perinatolog zararı olmadığını söyledi.
miniminibebek rojin_kaya gebeliğimi öğrendiğimden beri fitil olarak kullanıyorum günde 2 defa bazen çok ağrım olduğunda günde 3 e çıkıyordum 37 ye gireceğiz iki saat sonra 🙊yarından itibaren kullanmayacağım bi zararı olmadı öncesinde iki düşüğüm var
Mlkktsl Ben 4 haftalıkken hap ve iğne olarak kullanmaya başladım. İğneyi bıraktık. Hapı günde bire düşürdü. Düşük tehlikesine karşı veriyor. Bende hiç lekelenme falan olmamasına rağmen verdi. İstenilen bir bebek dedi. Zararı yoktur diye biliyorum