HavvaM0806_ rojin_kaya ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 11 haftaya kadar fitil olarak kullandım ayrıca göbekten iğne de oluyordum
Yazmelegi_ rojin_kaya bildirimlere baktığımız yerde resim yükle var ordan yükleyip kopyala yapıp buraya yapıştırın
Irmak-annesiii18 rojin_kaya https://hizliresim.com/ownhcxr Hem ağızdan alınıyor hem fitil olarak doktorum fitil olarak kullanmamı söyledi kanama alanım var çok az o yüzden kullanmamı söyledi
rojin_kaya Irmak-annesiii18 bende 4 aylık hamileyim doktor bana yazdı bazılar söylerler ya ilk aylarda fln kullanmayın ilaçları zarlı diye kafam karıştı
Irmak-annesiii18 rojin_kaya düşük tehlikesi kanama alanı olanlara veriyorlar genelde sana neden verdi doktorun
rojin_kaya Irmak-annesiii18 ben geçen sene 2 defa düşük yaptım bundan dolayı verdi ve 1 ay tam tamamlanınca kanamam oluyordu
Irmak-annesiii18 rojin_kaya kullanabilirsin zararlı bişey olsa vermezler zaten ben 4 aylık gebeyim doktorum yeni başlattı gebelikte kullanılan bir ilaç 🌸 bu gebeliğinde de düşük olmasın diye baştan önlem almak için vermiştir