Seda5892 Tazeannevebebegi e nabızı beklemek yerine barkod numarasının resmini çekin hastanenin kendi sitesinden laboratuvar sonuçlarına girerek sonucu daha hızlı alabilirsiniz e nabıza bazen geç düşüyor
Baharbstg Basakaya canım bende bakteri çıktı çok ağrım oluyordu ondan yaptırmıştım uroloji doktoru istedi 3 günde çıkıyor