ppmerlina inşallah canm aslında gebelik supemde var ama bakalım 1 haftadır kasik agrisi vardı ama hala olmadim sadece çok özür dilerim hafif bir akıntı regli olucak olsam göğüs hassasiyeti de olurdu oda yok sivilce dersen oda yok silk çizgiden sonra pazartesiye kadar olmazsam kan veriyim dedim