Kardelen_02 27 haftalık hamileyim, bunun öncesi 8 haftalık kalp durması sebebiyle kürtaj oldum. Hala daha yüreğim ağzımda sanırım doğuma kadar böyle gider. Başınız sağolsun çok üzüldüm 😞
hamisayse Rabbım sabır versin en kısa zamanda yüzünüzü güldürsün inşallah… düzenli kontrollere gidiyormuydunuz? bebekte herhangi bir gelişim geriliği vs varmiydi? sizde seker vs varmiydi ? Kan sulandırıci kullaniyormuydunuz?
gevezeyazar1 hamisayse düzenli kontrole gidiyordum şeker çıkmıştı diyetle kontrol altındaydı kan sulandırıcı doğumdan sonra başladılar gebeyken kullanmadım ve evet 10 gün bi gerilik vardı bebeğimde ama detaylıda minyon bi bebek sıkıntı yok dediler
Asmel gevezeyazar1 ah canım olanda bir hayr olmayanda bin hayr vardır derler,elbette bize söylemesi kolay sen bilirsin yaşadığını ama Rabbimin illâki vardır bir bildiği sana sabırlar diliyorum Allah sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin
gevezeyazar1 myangelson çok zor Allah bu durumu yaşayan herkese çok büyük sabır versin bize de inşallah
hamisayse gevezeyazar1 başın sagolsun Rabbım bir daha yaşatmasın umarım en kısa zamanda hayırlı haberi tekrar alırsın
Patiseverana gevezeyazar1 canım benim başın sağolsun ne denir bilemiyorum hangi söz acını hafifletir ama Rabbim yüreğine su serpsin inşallah 🥹♥️