Etkilenecek anneler lütfen posta girmesin.
Tam 29 hafta olmuşken gece 12 de kanamayla hastaneye geldim bebeğim hareket etmiyodu doktor plesanta bebekten ayrılmış bebekte kalp atışı yok dedi acil sezaryen oldum oğlumu teslim ettiler defnettik şu an hastanede yatıyorum herkesin bebeği yanında ben tek başımayım. Allah kimseye yaşatmasın sütüm geliyo ilaç başlıcaklarmış onun içinde. Burda herkes birbirine yardımcı oluyor çok sorularıma cevap buldum sayenizde hakkınızı helal edin platformdan bu şekilde çıkmak istemezdim herkese hayırlı doğumlar diliyorum. Allah a emanet olun