brcnbrcn3 benim değerlerim Alt ast 140 150 lerdeydi çok şiddetli kaşıntım vardı 36. Haftamdaydim, bir hafta ilac kullandım kaşıntım geçmişti ama riskli olduğu için 37 de sezeryan planlanmıştı. Doktorunuz yönlendirir dahiliyenin yazdığı bir ilaçla kontrol altına alınabiliyor üzülmeyin, başka bir arkadaşım gebeliginin başından sonuna kadar kolestaz yaşadı ve normal doğum yaptı, illa zorunlu sezeryan sebebi değil yani