Beyzanurq Beyzanurq benimki 25 inde bitti ama başladığı günden 14 gün sayıp tam ortasında yumurtlama olduğunu düşünüyorum çünkü tam 28 günde bir oluyorum benim adet günüm pek şaşmaz en fazla 1 gün erken falan olur
Sedaalcin mrvrm şu anlık devam ediyoruz ama bu hafta son zaten bu haftadan sonra yumurtlama da olmaz diye düşünüyorum olursa da sağlıklı olmaz ☺️
diesa_6 Dmrumrnns su an hiçbirini kullanmıyorum canım. o sıra salazoprin kolşisin deltacortil ve lornox kullanıyordum. sen ne kullanıyosun?
Dmrumrnns diesa_6 benimde romatoid artrit var plagurnil Deltacortil kolsin kullanıyorum 2 ayda birde ilaris diye iğne vuruyorum hamile kalmada iğne sıkıntı olmaz demişti bakalım hamilede kalamıyorum
diesa_6 Dmrumrnns bana da deltacortil ve lornoxu bırak dedi diğerleri gebeliğe engel olmaz devam dedi ama onlar da aşırı bas dönmesi yaptı bıraktım