Bir1kelebek o dönem bebek düşünemiyoduk romatizma için birsürü ilaç kullanıyodum. dikkat de ediyorduk ama adetim 5 gün gecikmişti test aldım yaptım silik çizgiyle pozitif gördüm. 2 gün bekleyip tekrar test yapayım koyulaşırsa kan vermeye gideyim dedim 2 gün sonra sabah test yaptım yine pozitif koyulaşmıştı bu kez. aynı gün öğleden sonra doktora gidecektim ki kanama başladı. doktora gittim yine de. doktor ilaçların etkisiyle tutmamış embriyoyu eritmiştir kimyasal gebelik geçirmişsin demişti. sonrasında zaten kanama çok şiddetlendi çok da uzun sürdü🥹