25 haftalık gebeyim henüz randevu almadım şeker yükleme testi yapmadım hastaneye gidene kadar evde kendim ölçüm yapmak istedim.
Şeker test çıkan sonuçları nasıl sizce yüksek mi.
Tok kan şekerim ölçümleri hepsi yemekten 2saat sonra yaptım hep.
Gidince inseAllah Dr a da gösteririm sizce nasıl iyi mi