Zeynzeyn @tgbzkrtt 16+6 bizimde ikinci oğlumuz geliyormuş Allahın izniyle. Daha alışveriş yapmadık ilk oğlumdan biraz var ama yine de alışveriş yapacağız inşallah.
tgbzkrtt Gunebakan hayır henüz hissetmedim sadece sabahları ufak bi kıpırtı okuyor ama bağırsak hareketi mi değil mi derken geçiyor😅siz??
tgbzkrtt Rabia161 benim de ilk henüz hissetmiyorum hatta karnım bile cok cıktı sayılmaz ilerleyen haftalarda hissederiz diye düşünüyorum 😀🩵
tgbzkrtt Duyasli gününe kadar aynıyız🤭 sanırım ilerleyen haftalarda net hissedeceğiz. Şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Duyasli tgbzkrtt Yaa ne güzel 😍 Şuan şeker sonuçlarım için güzel dedi doktor herhangi bir sorunda oluşmadı şimdilik ilk kızımda da yaptirmamistim bi sorun çıkmazsa bunda da Yaptirmayi düşünmüyorum:)
tgbzkrtt Birhayalimvr bende belirti yok sadece günden güne büyüdüğümü hissediyorum😅 alısverisi ben de erteleyeceğim sanırım erken
Gizemuy Ben de 18+2 yim kız bebek geliyor inşallah. Kasık ağrılarım var. Hoca kasılmaların fazla dedi. 2 ye çıkardık magnezyumu biraz istirahat önerdi bakalım hakkımızda hayırlısı🙏
Meliiss_ Rabia161 bende aynı 17 haftaligiz hissetmiyorum henüz bı de iştahsızlık var o da sıcaktan galiba diye düşünüyorum belirti olarak da sadece midem çok ekşiyor gibi inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bazen korkuyorum bende
Edolf tgbzkrtt bende şuan 16+6 yım canım odasına ve alışverişe 6. Aydan sonra başlamayı planlıyorum. Lisede ve üniversitede çocuk gelişimi okuyarak detaylı bir eğitim aldığım için kitap okumadım ama eşimle her gün bir olay karşısında hangi tutumu göstermeliyiz diye canlandırma yaparak tartışıyoruz. Kreşde de öğretmenlik yapmış biri olarak söylüyorum çocuk yetiştirmede ne kadar teorik bilgiye metodlara hakim olursanız davranışlarınızın alt yapısı da o yönde oluyor. O yüzden okuyup araştırmanız ilerisi için en iyisi😊
susaMom_ KartalDamla Normal kontrollerine gidiyorsan bir sorun yoksa sıkıntı yok 22. Haftaya kadar hissetmeyebilirsin bazen daha fazla da olabiliyor ilk gebelikse özellikle
susaMom_ tgbzkrtt 16+5 Bende erkek bekliyorum bakalım isim bulamıyorum şuan gündemimde ki konu o bir de 3lü test yaptırdık sonuçları için haftaya gideceğimm bakalım
KartalDamla susaMom_ evet ilk gebelik. Herkes 16larda hissetmeye başlamış ya da 18de. Böyle olunca bende tedirgin oldum
susaMom_ KartalDamla Yok canım ilk gebelikte daha geç hissediliyor genelde 2. Gebeliğim 16. Haftadayım ama bir kere hissetmişimdir daha çok küçükler
smoms tgbzkrtt 17+3 malum herşeye zam geliyor biraz erken ama bebek arabası , anne yanı beşik , ateşölçer ,emzik aldım bebek arabası ve beşiğe şimdiden zam gelmiş🫣🫣 bende erkek bekliyorum