Perenelle Canım geç diye bir şey yok stres yapma sakın ol. 🌸 Benim ikinci gebeligim ikinci oglum oluyor o yüzden bu daha kolay pratik oldu. Ilk bebegimden kalan bir suru yeni kıyafetler vardi . Annemde 2 poset kiyafet getirdi derken doldu yine dolap 🙄 Onun haricinde eksikliklerimi yavaş yavaş aldım. 26.haftaya kadar toparladım. Sende yavaştan başla bence agirlasmadan rahat rahat hallet.
Ben 26. haftamda her seyini yıkadım utuledim dolabına yerleştirdim. 27.haftada hastane cantamizi hazırladım hepsi hurclarda. Sadece valize koymadım eksik görürsem ekleme yaparım diye. Ben işimi son ana bırakmayı sevmem garanticiyimdir🍀 Tedbiri al gerisini Allaha bırak 🌸