Annekuzusu123 Perenelle son 96😱ama sezeryana doktoruma göre de inşallah erken gelmezse 82 böyle bakınca az gibi ama zamanda geçmiyormuş gibi geliyor bana hala
imcakir Annekuzusu123 🤭🤭 çok şükür 🙏🏻 benim başından beri ağrılı geçiyor. Her büyüme atağında fix zaten 😂 bu aralar biraz daha bel ağrıları yoğunlukta fazla ayakta durup iş yapamıyorum hemen belime ayaklarıma vuruyor. E iyice ağırlaştık gibi bazen uyutmuyor oda ağrı yapıyor felan filan 😂yıkılmadık ayaktayız ama 😂🙏🏻 senin nasıl geçiyor
Annekuzusu123 imcakir şükür Allaha Bizimkide başından beri ağrılıydı da bu aralar da bel ağrısı bazen kaşık ağrısı da eşlik ediyor ağırlaştım bende baya çarpıntı nefes darlığı fix zaten 😂
Adaklc6 Zaman hızlı geçiyor 45 olduk biz buraya 99 yazdığım gün zaman duracak zor geçecek gibi hissettim ama çabucak geldik bugüne rabbim sağlıkla kolay doğumla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲💙🤰
anneyim9 Perenelle çok teşekkür ederim acil doktoru biraz korkuttu öyle konuşunca ama bende takmamaya çalışıyorum sağlıkla büyüsünler doğsunlar inşallah 🌸🤲🏻
Perenelle Ttugbablgn-77 çok az kalmış iki bebeğin ağırlığı hareketleri sizi yoruyor mu işinizi gücünüzü yapabiliyor musunuz
Cans__ Son 39 gün çünkü sezaryen olacağım için yoksa uygulamada 53 yazıyor da. 32+3 ikizlere hamileyim çantamız daha yeni hazırlanıyor, erken gelmesinler zamanlarını beklesinler inşallah
Perenelle Cans__ Cans__ aslında çantaya neler koydunuz ikiz olması neyi fark ettirdi bahsedebilirseniz hepimize çok faydası olur 🙏🏻 benim kafam hala karışık o konuda
Ttugbablgn-77 Perenelle günlük işlerimi az çok yapabiliyorum ama çabuk yoruluyorum ilk gebeliğime göre çok ağırlaştım kızımda doğuma giderken bile sekiyordum neredeyse ama ikiz başkaymış gerçekten