aryasal3429 o kadar iyi anlıyorum ki anlıyorum seni. Bende kimyasal yaşadım pcosla uğraşıyorum çok hayal kırıklığı yaşadım . Bende korkuyorum ya kğmyasalsa ya beta artmazsa diye ama iyi düşünmeye çalışıyorum. Tavsiyem adetin düzenliyse gecikmeden sonrayı bekle erken öğrenmek de ekstra strest yüklüyor malesef