hyena bende sabah erken gebelik testini yaptım bir haftadır belirtilerim yüksek ama adetime yakın yapmak istedim 3 gün var daha erken gebelik testinde çıkınca çok mutlu oldum ama eczacı öyle deyince de kasette alıp yapmak istedim öğleden sonra da onu yaptım yani sabah ilk idrarla olmamasına rağmen silik çizgi çıktı şaşırdım demekki vardır dedim inşallah ta öyledir teşekkür ederim 🙏🏻