Yaaa gerçekten çok mutlu oldum şu an inşallah dediğiniz gibi olur bende erken gebelik testinde net gördüm ama eczacı öyle söyleyince çok moralim bozuldu kaset testte yaptım öğleden sonra yaptım bide onu ilk idrarla değil ama yine silik çizgi belirdi inşallah gerçekten vardır ya