tutiiii çok geçmiş olsun canım bende aynı şekilde 21+5 de detaylı da öğrendim kalbinin durduğunu patolojiye doktorum verme dedi bebeği parçalıyorlarmış çünkü en azından şimdi mezarı var yeri belli 24 saati geçebiliyor sancının gelmesi hem alt hem üsten hap şekilde suni sancı veriyorlar 24 saati geçince hiç kanamam olmadan bebeğin kafası gelmişti bende yani sabret canım en son ki verecekleri suni sancıda fenalaşacaksın o zaman sancın gelecek