tutiiii benimde 18haftalık dil altında hapla ve vajinayada aynı haptan kullanarak müdahale edildi ama bende etki etmedi. Sonrasında rahim ağzına balon denilen bişe koydular sancım olmaya başladı. Sana tavsiyem sancın olduğunda ıkınman,bekleme sakın. Yani ben hatırlıyorum hiç kimse gelmemişti ya böyle yap ya şöyle yap kimse bişe demedi sadece yürü demişlerdi.akrabam sancın olduğunda ıkın yoksa beklersin çok demişti bende onun tavsiyesine uydum. Sancı olduğunda yürümek gibi bişe yapamadım açıkçası. Sancıdan doğuma kadar geçen süre 4 saatti. Bebek doğduğunda büyük bi rahatlama geliyor. Rabbim kolaylık versin. Bu süreç geçecek aklına her zaman bunu getir. Geçecek öyle böyle geçecek zor kolay geçecek.. kolay geçsin inşallah çok çok geçmiş olsun.