Emine32 benimde ilk gebeliğimde böyle bir sorun yoktu buda 2.gebeligim merak etme düzeliyor haftası büyüdükçe haftasını yakalıyor 2 hafta geriden gelmesi çokta sorun teşkil etmiyor deniliyor korkma sende bende çok korkuyordum erken doğum olur filan diye ama çok şükür 37 haftam bitecek nerdeyse 16 eylülde sezeryan olacağım