Feyza07 Aybukemmm etmiyor işte 12 haftalıkken gittim bakmadı 15 de gittim bakmadı 3 hafta sonra Gel 3 lü de bakalım diyor sinir oldum bende dengesiz ya 😑
Feyza07 Seda5892 öyle yaptım ama randevu alamıyorum sistem yok diye Bende cinsiyet için gidicektim zaten medical e gidip öğrencem
Edasmsk Aybukemmm devlette bilemem ama özelde çağlar bey var profesyonel bir doktordur eğer maddi durumunuz iyiyse denemenizi tavsiye ederim
Aybukemmm Anneballari58 Volkan bey için herkes degisik bişey söylüyor. Kimisi çok memnun kimisi hiç değil🤔
Anneballari58 Mrvcngr evet gittim canım ama benim istediğim bi doktorda ben sormadan söylemesi anlatması sorması özgür beyde de bu yok bu konuda sadece h. Volkandan memnunum
Seda5892 Feyza07 115 lira canım dün gittim daha eşinizin falan çalıştığı yer ile anlaşması varsa indirim de oluyor ben 95 veriyorum
Feyza07 Seda5892 evet var %20 ındirim oluyormuş o zaman kerime nazlı ya gönül rahatlığı ile gidebilirim
Seda5892 Feyza07 aynen canım giriş yaptırırken söylemen gerekiyor indirim olduğunu ben çok memnunum Doktorumdan çok tatlı birisi