aydilss limonlucheesecakee Kağan daha doğru bir yazım gibi geliyor bana ama neticede seslenirken ikiside aynı 😌
aydilss Srp37 Aybars o kadar çok kii yakınlarımda da var o yüzden eledim. çağrı çok hoş bir isim ama 😌
Srp37 aydilss Rabbim hayırla sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin Adı ile büyüsün umarım en kısa zamanda en güzel ismi bulursunuz.☺️
Ipek0z aydilss kutay’ı sevmedim söylenişi kaba garip geldi. Göktürk güzelmiş, Kağan da öz Türkçe diye biliyorum kağan da düşünülebilir
Eliffbaby aydilss kutay çok tatlı aslında göktürke göre hem söylemesi kolay hem de basit isimlerden ikna edin bence 😀
aydilss Eliffbaby yüzünü buruşturuyor resmen adam hiç sanmıyorum 😅 ikimizinde ortak hoşuna giden Altay var aslında ama benim tam içime sinemedi köşe de tutuyorum şuan 😂