miniminibebek inanın bunun iyisi kötüsü yok, doktorum ufacık riskten bahsetse asla yapmazdım. Önceliğiniz bebeğiniz ve kendinizin sağlığı gerisinin hiiç önemi yok, maalesef her birimizin farklı noktalarda planladığı gibi gitmiyordur maalesef🫠 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallaj bende de kendim yapayım en güzeli öyle mantığı var ama kendimizi yormaktan başka bir şey değil umarım bu huyumuzu bırakabiliriz🌸