yilma Herkesin gücü kuvveti farklı tabi illa ki iyi hissediyorsunuz ki yapıyorsunuzdur maşallah, evet hasta değiliz gebeyiz fakat dikkatte etmemiz gerekiyor biz yorulunca bebekte yoruluyor çünkü ya da illa ki riskler olabiliyor. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Biz de 34+6 yız diyelim bugün bitti zaten ben ağrılarımdan dolayı anca yavaş yavaş yapıyorum süpürmek bile çok zor geliyor günlük bile yapmıyorum ne zaman iyi hissedersem o zaman süpürüyorum evi . Cam zaten silemiyorum yükseklik korkumdan dolayı. Yapabildiğimle yetiniyorum.