3 /4 cm açıklık ama ilk doğum için yeterli değil deyip gönderdiler beni kızlar karnıma sanki dikenler batıp çıkıyor dayanamıyorum sancım pik noktalar da 100 lere çıkıyor ama sıklıgı artmadı . Öyle böyle acılı bir sancı ki bi girince kendime gelemiyorum evde bu acıyı çekmek çok zor ağlıyorum sadece yani eğer sancım sıklaşmazsa veya açıklık ilerlemese 41. Hafta bittiğinde doğumu başlayacaklarmış ,6 gün bu iskenceyi nasıl çekerim bilmiyorum 😭😭😭 herkeste mi böyle ya ben mi sabredemiyorum anlamadım