GULLMOMMY Denizz44 2 ay korunduk 3 ncu ay denedik 3ncu ayda oldu ilk denemede kürtaj olduktan sonra hemen hamile kalınıyor cnm kolay oluyor
GULLMOMMY Denizz44 inşallah tez vakitte sizinde olur doktorum bana 1 ay dan sonra düşünebilirsin dedi ama ben hemen genetik testt yaptırdım pıhtılaşma çıktı ondan sonra demediğimiz ay hamile kaldım sindi 4 aylık iğne vuruluyorum
Fahriye41 [silindi] inşallah canım eğer alacağı nefes varsa bir umut olur yaşar eğer nasip de yoksa biz ne kadar uğraşsak da olmaz inşallah bu kez o bebiş senin mucizen olur sağ Salim kucağına alırsın
[silindi] Fahriye41 evet öyle nasibi yoksa gelmiyor nasibi olanda şartlar ne olursa olsun geliyor bi şekilde.. amiiin inşallah amin 🙏
dndukaya Denizz44 amin canım Allah razı olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin ve sağ saglim kucaklarimiza almayı nasip etsin insallah
Berfinkya3 Denizz44 ay Amin kuzum sen de bir an önce hamile kalırsın ve bu mutluluğu yaşarsın inşallah 🤲🏻💖
Denizz44 GULLMOMMY Doktorum banada hamile kalırsam coraspin başlayacağını söyledi kan pıhtılaşmasından şüphelendi