Denizz44 başınız sağolsun ben 5 aylık erken suyum gelmesinden dolayı rahim agzi yetmezliğinden dolayı kalbi atan evladimdan vazgeçmek zorunda kaldım suni sancıyla doğum yaptım kocaman bı bebekti tırnakları elleri kirpikleri evladım hiç aklımdan çıkmıyor yaşayan bebeğinden vazgeçmek inan daha zor çaresizlik nedir iliklerime kadar hissettiğim bı animi daha hatırlamıyorum her halimize şükür genede yeniden hamile kalırsınız merak etmeyin 30 ağustosta kaybettim bebeğimi simdik yeniden hamileyim rabbim yeniden nasip etti 20 hafta olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah