aysenuraskin amin inşallah teşekkür ederim 🌸 ben memnun kaldım açıkçası güzel ilgilendiler bebekle hemen tentene temas oldu. Zaten yanınızda oluyor bebek servise çıkana kadar. Serviste de bi sıkıntı yaşamadım . Doğum anına kadar da eşim yanımdaydı. Doğum sırasında onu dışarı çıkardılar. İnşallah sizin de doğumunuz kolaylıkla geçer 😊