Merhabalar gün geçmesin ki meltem ve beril bebeği bir sorunla daha karsilasmasin. Yine de Allah beterinden korusun diyorum ve evet kizlar şimdiki sorunumuz da bu. Benim kanım 0+ eşimin kanı ab+ normalde kan uyuşmazlığımiz yok ama bebegin kanı babaya çekerse anne ve bebekte kan uyuşmazlığı oluyormuş ve sadece 0+ olan annede oluyormuş bu durum. Ve bilin bakalım beril in kan grubu kime çekmiş 😔 çocuğuma soymadan eve geldiği izin ertesi günü renginin sapsarı olmasından ve uyanmamadindan ötürü acile götürdü babası ve hemen yoğun bakıma aldılar sarılık değeri 18 çıkmış 2 gecedir yatıyor bu 3. Gece olacak. Düşmüş değerleri ama bu gece musaade altında tutmak istiyorum dedi doktoru ve bebeğimi alacagim diye hevesle giderken eve elim boş döndüm ve sezeryandan dolayı hala pek ayakta kalamiyorum bebeğim için gittim biraz gösterdiler minicik kızım zor biraktim orada 😔 bunu yaşayan var mı ne kadar hastanede kaldı bebeğiniz ve tekrarladı mi