BuseKelo bu biraz kişinin maddiyatına, vakit müsaitliğine bağlı bi durum bence. Bende 31. Haftanın içindeyim şuan neredeyse herşeyi tamam artık ama bir anda da almadım zamanla aldım. Yıkamaya daha bugün başladım çantayı da nasipse haftaya başlarım hazırlamaya diyorum. İnsanlara bakarak kendimizi yeterli miyim değil miyim diye kalıplara sokmaya hiç gerek yok, paylaşanların çoğu izlenme için yapıyor. İnfular odalar yapıyorlar mesela ama baktığında çok çok uygun fiyatlı ürünleride almış gibi gösteriyorlar erkenden. Reklam falan geliyor ediyor mecbur paylaşılıyor. Daha zamanın var boşver sen onları. Herşeyini gidip almak birgün bile sürmez mesela. Öyle aham şaham bir alışveriş değil zaten