Gebeliğin başından beri sigara içiyorum üzülerek söylüyorum bunu linçlemeyin lütfen bırakamadım. Ortalama yarım paket sigara içiyorum günlük. İlk gebeliğim şuan 33+6dayız. Bu güne kadar asla negatif bir durum, düşük doğum ağırlığı, plasenta sıkıntısı, su sıkıntısı yaşamadım şükürler olsun Allah’a. En son 1 hafta önce bile üstüne basa basa sordum plasentam iyi mi yaşlanma vs var mı, bebekte anormallik var mı suyum nasıl diye her şey çok güzel dedi doktor. Kilomuz da 33+0’da 2200dü gayet güzel besleniyor kilo alıyor. Korkum şu, doğumdan sonra bi sıkıntısı olur mu solunum sıkıntısı astım vs ya da başka problemler olur mu? Sigara içmeyen kişilerde de oluyor da sıkıntı orası ayrı Allah’ın yazgısı vergisi. Gebeliğin sonlarına doğru zaten sigara içmeyen annede bile kaygılar anksiyeteler oluyor çocuğum sağlıklı doğacak mı sorunsuz doğacak mı vs diye ben sigara içtiğim için 2 kat kaygım arttı. Ne yapacağım bilmiyorum 😏 Var mı benim gibi olan?