sibell77 onlar canı ısteyınce cagırmamayı bılıyorlar ama bızımkıler ılgısız😅
Benim de bir düşüğüm olmuştu acilde kan vermiştim pozitif çıkmıştı fakat doktora gidememiştim gidemeden düşük yapmıştım sonra beni sağlık ocağından aradılar işte gebeliğiniz varmış takibe almak için bize gelin diye Ben de dedim ki onlara bildirmedim ne alaka bildiler.