Kızlar 20. Haftamdayım tetanoz olmaya gittim hemşirem maaşım kesilecek senin yüzünden dedi neden dedim gebeliğini hiç bildirmemişsin hiç gelmemişsin dedi ölü doğumum var gebeliğim riskli ve garanti değildi sağlık ocağım uzak kaldığı için bir türlü fırsat olmadı hatalıyım değil mi