Alparslaninanneesii Parlalina ya adınıza çok çok sevindim olumsuz durum olmaması adına sağlıkla büyüsün bebişiniz💖
Fatma-111 Parlalina merhaba bende Seda hocaya takipliyim bana da gün verdi ama size verdiği gün hastane de görünmüyor nasıl oldu acaba Sezaryana mı geldi direkt