Alparslaninanneesii Janssue kadın doğum poliklinik kapısının önüne asıyorlar Temmuz ayında hangi tarihte hangi doktor doğumhanede ona bakabilmek için
Janssue Alparslaninanneesii Ay bende dedim sizden hastaneye deterjan falan mi talep ediyolar 😅 ilkokulda velilerden top kagit isterlerdi aklima o geldi bi anda.
Alparslaninanneesii Fatma-111 3 noktadan resim yükle var oraya resmi yükledikten sonra linkin yanında kopyala var kopyaladığınız URLyi direkt yapıştırın bu sohbete
Parlalina Fatma-111 10 temmuzda seda hoca sezaryen günü verdi bana o yapıcak Sezaryeni ama listede yazmıyor heralde onlar kafam karıştı 😅🤦🏻♀️
Parlalina Alparslaninanneesii merhaba evet çok şülür gerçekleşti, iyiki diyorum bütün ekip yine beni şaşırtmadı yine herşey mükemmeldi el bebek gül bebek bakılıyorum halen hastanedende ekiptende herşeyden çok memnunum. Özellikle en baştan seda hocam 🥲💖🧿🙏🏼
rvydaaa Parlalina merhaba Behiye seda hurşitoğlundan mı bahsediyorsunuz? Ben 2023 te orada yapmıştım doğumu şu an karar veremiyorum hangi doktor hastaneye gitsem diye siz memnun musunuz? Bebeğinizi Allah analı babalı büyütsün 😍
Alparslaninanneesii Parlalina ya adınıza çok çok sevindim olumsuz durum olmaması adına sağlıkla büyüsün bebişiniz💖