SevgibiR Emell aynn kafan rahat olur valla 😹 şimdi sanci gelse bebek geliyo diye sevinemeyiz jilet yaparız en kötü ama o zaman da hemen çıkar rahat edemeyiz
SevgibiR Emell bide ne çalışması yapcaksin bana da sole ben her gün üç hurma yiyorum başka bişi yapmıyorum 😻 bnde ypm
Emell SevgibiR merdiven inip çık, bol bol squat yap. Bi de cinsel birliktelik . Tabii yürüyüş kısmını hiç atlamıyoruz.
SevgibiR Emell kız gittim bugün 🤣 tüm vücut aldirdm bari kaş da aldırim dedim inceldi biraz sanki sinir oldum 😪
Emell SevgibiR Aynen bende gittim ya. Ohh hiç stres kalmadı. Ama şimdide hemen doğum yapmak istiyorum hazır temiz temiz..😁😁
Emell SevgibiR yok . Sadece özel bölge. Bacaklarımı falan almistim zaten.benim 22 gün Var görünüyor. Ama agda yaptırdım ya hemen yarın gelsin istiyorum😂😂
Aselnaz33 SevgibiR ben özel bölge bacak jiletle alıyorum 🤦🏻♀️ Kolumu,koltuk altımı ağda yaptırdım göbeğimde tüylenme vardı göbeğimi ağdayla aldırdım kaş bıyık aldırdım yarında kalıcı oje ve ipek kirpiğe gidecem 💁🏻♀️
SevgibiR Aselnaz33 bacak acimiyo aslında onu da aldır bak😒 özel bölge hala aciyo bnm ya jilet yaparım bnde doğumdan sonra yine belki acır dikiş olur fln aldıramm
Elifc Bsra77 39 oldum bende bugün yaptrdim 1 haftaya çıkmaz heralde dimi bide normal doğum olcak mecbur yaptırdım
SevgibiR Elifc çıkmaz çıkmaz benim 4 haftada zor çıktı bundan öncekinde bugün yine yaptırdm nolur nolmaz diye
SevgibiR Elifc birden bire başlıcak Heralde su Nisan kan gelirse gel dedi Dr bana 😹 türk filmi gibi ayy geliyooo diye dogurcz birden
Elifc SevgibiR banada oyle dedi ama tik yok daha 😊 ilk hamileliğimde türk filmi gibi gittim ben sanci geldi birden hoop hastaneye 😊 bu arada kac oldunuz siz