Ellaynagme SevgibiR kaynanam ve kayınbabam, simdiden hain planlar pesindeler, gelmeden sütüm kesilecek yaw, ondan diom bi dk bırakamam valla cocugumu 🤭 kıl tüy yemişim 😬
SevgibiR Ellaynagme benide sinirlendi bugün ztn nalet kadın annem yoktu yakın diye ona gittim keyfimi kaçırdı tansiyonumi çıkartti😾 boş boş
Bsra77 SevgibiR normal bekliyoruz inşallah 38 çatı muayenesinden önce yaptırdım 39+2 oldum bugün de gittim tek tük varsa alınsın diye son 5 günüm
SevgibiR Bsra77 yarın gitcem ben tüm vücut normal istiyoruz bizde nolur belli olmaz o yüzden günü gecerse de 40 haftada senin gibi yaparim dogmazsa
Elifc Bsra77 39 oldum bende bugün yaptrdim 1 haftaya çıkmaz heralde dimi bide normal doğum olcak mecbur yaptırdım
Nursen21 SevgibiR bende 37+5 günlüğüm bu hafta halletmeyi düşünüyorum çünkü ne zaman gelir belli olmaz ve zaten hamileliktentüyler geç çıkıyor
SevgibiR Nursen21 geç çıkıyor evet bi ay oldu en son gideli bacaklarında daha hiç çıkmayanlar var 😹 görüyorum ama beklemicem yarına randevu aldım kuaförden ne varsa alsın hepsini
Emell SevgibiR ayyy.ayni haftadayız ve aynı deli sorularla görüşüyoruz. Ya geç gelirse bebek ya yatırmazsam da hemen geliverirse
SevgibiR Emell evet ya ben yarın gitcem ama randevu aldım kuaförden bekleyemem sende yaptır üç hafta fln çıkmıyor ztn
Emell SevgibiR bende haftaya cumaya bırakırım dedim 38e. Girerken.ama bi stresliyim kiii.en iyisi pazartesi yaptırıp sonrada doğumu hızlandırmak için çalışmalara başlamak
SevgibiR Emell aynn kafan rahat olur valla 😹 şimdi sanci gelse bebek geliyo diye sevinemeyiz jilet yaparız en kötü ama o zaman da hemen çıkar rahat edemeyiz
SevgibiR Emell bide ne çalışması yapcaksin bana da sole ben her gün üç hurma yiyorum başka bişi yapmıyorum 😻 bnde ypm