Efendininannesi Selenavci63 bendede hafif kol ağrısı onun dışında baş ağrısı ve gece sıtmalanma oldu ertesi gün sadece yatabildim hasta gibi bütün vücudum kırgındı 1 gün sürdü ama
Nazli_3009 rabiayy 2 gün önce ilk dozu oldum normal tetanozdu sanırım boğmacalı olanı 2.doz olarak 1 ay sonra yapacaklarını söylediler