deletedmom832 mamyfat93 ohhh şifa olsun miniğe♥️benim artk burnuma kokuyor herseyi şeftali görüyorum eşim De aldı ama ben bitaneyle yetinmiyorum ki bizde tanesine 35 lira vermiştik Bursa’dan geldi özel 🤦🏻♀️
mamyfat93 deletedmom832 sizede bebişe yarasın 😇🥰 valla napalım hamileyiz şurda :)) eşlerimizin kesesine kuvvet 🙈
Sinemtsn mervepsai bende tuzlu şeyleri çok yedim domates sabah akşam yedim valla tatlı midemi bulandırıyordu 20 haftalığım ve kızım olacak 😊👧🏼
Mndskul Nurayse limonu fazla tüketmeyin isterseniz kanı cıvılttığından düşük riski oluyormuş doktorum öyle söylemişti 😏
Deletedmom667 mervepsai 11+5 te gittiğimde doktorum cıkıntı gordu ama erken dedi cmt gunu gitcem 16 haftalık olcak ozamana netleşir demişti.. Ama arkadaşımda tuzlu domates yiyiyordu oğlu oldu.. Sizin?
mervepsai Deletedmom667 bende de 1-1 2 farklı doktora gttm biri kız biri erkek dedi ama haftaya netleşir heralde bende erkek hissediyorum bakalım 😊
ebrarmom08 mervepsai ya bende acaip cağla aseriyorum neyseki cikmasina az kaldi az daha tutmaliyi kendimi 😂😂🤦♀️
Selinnnce ebrarmom08 ay bende olsada yesem diye ölüyorum tuzla yicem of offf :) ne zaman cikiyor canim ben tam tarihini bilmiyorum
Premsescik mervepsai geçen haftata aynı şeyi bn aşerdim geçenin 1 rinde domates aldırdımda tuzladım yetim 😅
YagmurDaskn Premsescik Ben de eşimi gece saat 2 de fırına gönderdim. Fırını açtırdı adama 😂 ekmek almak için. Ekmek aşermiştim 😂😂😂