Smiley87 zaten hep sevdiğimiz şeyleri yemeyiz sevmediklerimize bayılırız 😁 çikolata tatlı hastasıydım 4 aydır ağzıma sürmüyorum nefret ediyorum tatlı olan herseyden şekerli bisey görünce kaçıyorum iyiki cayı şekersiz içiyordum🤣🤣sevmediğim ne varsa yiyorum ama 🤦🏻♀️