cakirbebek Daisyy000 aynen bizde akşam cikicaz giderken uyur gibime geliyor dönüş zor oluyor geçen senede dönüş daha zordu şimdi daha da büyüdü bakalım
Daisyy000 pol34 Mesela benimde meme ucum yara oldu, 4 ay boyunca yara geçmedi,hem yaradan dolayı hemde süt incisi denen illetten dolayı,göğsüm devamlı şişiyordu mastit olma aşamasına geliyordu. Ay ilk 6 ayi hatırlamak dahi istemiyorum cidden.
3_bebelianne Mrym5837 oğlum 4aylıkken gittim ama senin çok erken😏denize havuza giremessin ki sen bilirsin
zynpknt Mrym5837 doğumdan 1 ay sonra anca mutfağa gidebildim ilk 1 ay yemeği bile yatakta yedim o kadar halim yoktu jdjdjf ama gidebilirsen helal olsun yani bebeğe bağlı benimki 20 günden sonra uyumamaya başladı o zorluyor sakin bi bebekse sorun olmaz güneşe vs dikkat edersen
Mrym5837 zynpknt daha doğmadı bakalım bnm diğer ufaklık ıstıyor valla kafam cok karısık neyse bır doğsunda bakalım😊