asafmom-22 Mrym5837 En güzel en rahat zamanı bence emzir gazını çıkart uyusun 😀 Eğer aşırı ağlayan bir bebek değilse ki ilk günden belli eder kendini rahatça tatilinizi yaparsınız🥰
Nurgunay0 Mrym5837 valla bebeğim 1 buçuk aylık ve tatildeyim hatta doğumum kötü geçmesine rağmen o kadar hastanede kalmama ilaçlara yoğun bakımlara rağmen iyileştim tatile çıktım önce kendi ruhunu bedenini düzeltmelisin ki bebeğine faydalı bir anne olabilesin lohusalığın çıktıktan sonra tatile gitmek eğlenmek kafa dağıtmak senin de hakkın bebekler genelde bu aylarda süt içer gazı çıkar uyur tatilden keyif alacağın dönem olur
mm_m954 Mrym5837 maşallah var canm ben 1 yaşına kadar bı kafede oturup kave içmedim o kadar durmazdi doğdun gunden beri hep huysuz bebeğim vardi şuan da yaramaz
Benimennembirmelek Abla bi sende bebeişte kendinize gelseydin el kadar bebekle ne bu tatil aşkı Gitmedim fikrimce de gidilememli en bilirsin gitmek istersen ama
Daisyy000 asafmom-22 En güzel en rahat zamanı bence emzir gazını çıkart uyusun Bu değişir canım. Oğlum 2 yaşında benim için en zor dönemler ilk 6 aydı. Buyudukce kolaylaştı
asafmom-22 Daisyy000 Tabiki de öyle çocuktan çocuğa değişir elbette bizim oğlan bu sene 3.5 yaşında tatile gittik elhamdülillah hiç üzmedi büyüdüğünü hissettirdi bize 😀🤲
pol34 Daisyy000 kesinlikle katılıyorum ilk 4 ay öyle zordu ki koliklik sürekli ağlama uyanma falan. 2 yaşından sonra dünyanın öbür ucuna bile giderdim
mm_m954 Mrym5837 bence bişe olmaz havuza ve denize sokma yeterli 3 ayilik Kıbrıs’ta gurctana goturdum sonra Türkiye geldik yinde bişe olmadi hemde kış zaman
Ebru1234 Mrym5837 bebeğin durumuna göre karar vermek gerekir ahlak bir bebekse gazliysa burnunuzdan gelir sakin bir bebekse tabi gidilir
aselbalim Mrym5837 ben ilk kizimda yeni 40 i çıkmıştı 6 günlük tatile gittim hemde 2 farklı şehirde bı sorunda yaşamadım ha çocuğu havuza sokmadim ama denize 5 dk filan soktum şezlong kiraladım bazen babası bazen ben bakacak şekilde kanguruyla beraber gezdik tatilin tadını cikardik
cakirbebek Daisyy000 benim kızımda 2 yaşında 1 hafta sonra gidicez bizde 13 saat yol nasıl geçecek söyleyin bizede merak.ettim 😂
Meryeminannesi20 Mrym5837 neden gidilmesin ağlayan çocuk heryerde ağlar uyuyan çocuk heryerde uyur mekan değişikliği bence iyi gelir ben bu düşüncede bi insanım
Anonim3400 Mrym5837 valla canım sen kendini biraz toparla kanaman bittiğinde daha rahat edersin bebek de kolik huysuz falan değilse daha rahat edersin kendini hazır hissettiğin zaman gidersin çok da iyi gelir içinden nasıl geliyorsa eşin de senden yanaysa oh miss gibi şimdiden iyi tatiller iyi eğlenceler 🌸🌸
Daisyy000 cakirbebek Gidişte yine gece çıkacağımız için uyur ama dönüşte öğlen çıkacağız 8saatlik yolu 12 saatte döneriz heralde😂 Ay sizin yol çok fazlaymış 🥲🥲
cakirbebek Daisyy000 aynen bizde akşam cikicaz giderken uyur gibime geliyor dönüş zor oluyor geçen senede dönüş daha zordu şimdi daha da büyüdü bakalım
Daisyy000 pol34 Mesela benimde meme ucum yara oldu, 4 ay boyunca yara geçmedi,hem yaradan dolayı hemde süt incisi denen illetten dolayı,göğsüm devamlı şişiyordu mastit olma aşamasına geliyordu. Ay ilk 6 ayi hatırlamak dahi istemiyorum cidden.