G-21 Roisins benim bugün dikiş olmasına rağmen suyum baya geldi 33 hafta iğne yaptılar ciğer geliştirici ikinci doz yarın akşama kadar doğum olmazsa yapılacak bakalım
Roisins G-21 inşallah durur bebiş. Ama haftanız da güzel iyi düşünelim iyi olsun. Ciğer geliştirici işe yarasın. Kilosu da iyidir umarım. 26 haftada doğuran serklajlı arkadaşım oldu. Gene de maşallah bebeklerimizin hepsi iyi