Kubra5706 hikayemi yazdım isterseniz okuyabilirsiniz. Kendiliğinden başladı benim ilk gebelikte de ilk suyum gelmişti bundan da önce hafif hafif sancı başladı 3 saat içinde su geldi hastaneye girişten 4 saat sonra da doğum gerçekleşti. Ikınma evresi 2 saat sürdü o süre kısa olsaydı çok çok kolay bir doğum olacaktı ama yinede kolaydı bence 🤝☺️