yildizkaradag bence yüzünüze ipl cihaz bir daha kullanmayın özellikle hormonal probleminiz varsa çünkü coook fazla çoğaltiyor maalesef 🥲 agda bende de sivilce tahriş yapiyor normal braun’un epilatörüyle alıyorum yüzümü agda kadar tahriş etmiyor. İple de iyi oluyor ama sol tarafımı alamiyorum tersime geliyor