yildizkaradag benimde aynı sizin gibi . Kuaför iple alıyor ama acısı çok olur ya ağda en azından şak diye çekiyor toplu o da açıyor da ip fenadır . Ben ağda ile almıştım en son hamilelik olunca lazere gidemedim iğneli epilasyon bir kez yaptırdım kaldı o da baya acıtıyor sadece çenemdeki birkaç taneye yaptırdım yanaklara yine yapılmaz yani o tüylere tek tek dayanılmaz .
Sanırım ağdadan başka çare yok şuan için bize doğumdan sonra anca lazer filan