Bı tane post açmış bir kız vardı doğum yapmak için sabırsızlanıyordu ağrılarının olduğunu söyledi bende hastaneye git felan demiştim yorum yapmıştım sonradan yorumları okumak için aşağıya doğru inince kızın beynine pıhtı gitmiş ve ölmüş o kadar çok üzülmüştüm ki şuan burda olmasını ve konuşmak isterdim aklıma geldi bı anda niye bilmiyorum